onsdag den 11. april 2012

3-2-1-NU

Så er der afgang til Reykjavik! Min kuffert er tæt pakket, og humøret er højt. Jeg glæder mig til de første 4 dage - jeg skal ud på skolen hvor jeg skal være hjælpelærer, jeg skal med min amma og afi til to konfirmationer (hvor jeg ikke kender halvdelen) og jeg skal ind og se La Boheme i det nye koncerthus Harpan. Så man må sige at jeg bliver kastet ud i det islandske fra begyndelsen, jeg skal nok rapportere om hvordan det går med det.

Nu skal jeg først lige lukke kufferten, i lufthavnen, sige farvel og så flyve i 3 timer og 10 minutter og så bliver jeg forhåbentlig hentet af min farmor og farfar.

Mine mål for denne lille uge er at finde et dansehold, et sprogkursus, begynde på skolen og så har jeg lige fået lov til at være med i mit fars gamle gymnasie/universitetskor "Hamrahlidarkorinn", der skal jeg bare tage kontakt til dirigenten.

Jeg glæder mig og jeg har sommerfugle i maven, men jeg kommer til at savne jer alle sammen. Pas på jer selv til vi ses igen.
- Laura

Ingen kommentarer:

Send en kommentar